SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

miercuri, 24 iunie 2009

în sfârşit, ştiri bune...

Se pare că toată încăpăţânarea lui Mad Max a fost înmuiată de zvonul care spunea că echipele constructoare de motoare nu îl mai doresc pe britanic la conducerea FIA. 

Astăzi s-a dat publicităţii o ştire prin care Nebunia Sa anunţa că nu se va produce nicio ruptură între FIA şi FOTA, acestea ajungând la o înţelegere: reducerea treptată, pe parcursul următorilor doi, a costurilor pentru a se ajunge la nivelul celor de la începutul anilor 90. 

O succintă analiză pentru cei care nu sunt la curent cu ştirile: cu câteva luni în urmă preşedintele FIA, Max Mosley, anunţase că vrea să introducă mai multe modificări în regulamentul de anul viitor, printre care şi un buget maxim (aleatoriu) de 45 milioane de euro, care ar fi adus multe avantaje echipelor care l-ar fi respectat. Majoritatea echipelor nu au fost de acord cu aceasta,, având în vedere doar faptul că Ferrati, care nu este echipa cu cel mai mare buget, cheltuie actualmente în jur de 400 de milioane de euro pe an şi dorea să îşi micşoreze costurile la aproximativ jumătate, 200 de milioane de euro. Max a justificat modificarea ca fiind o măsură de sprijinire a noilor echipe, Campos, Manor şi Team US F1, care nu beneficiază de bugete foarte mari. Justificarea a părut şi încă mai pare, pentru multă lume, nejustificată şi deplasată, ţinând cont de faptul, printre multe altele, că Formula 1 este un campionat elitist. Echipele au venit la un moment dat cu o propunere de 110 milioane de euro ca buget maxim (aleatoriu), însă Nebunia Sa nici nu a vrut să audă. Asta s-a întâmplat la sfârşitul săptămânii trecute. Max a forţat oarecum echipele care formează FOTA să îşi inrtoducă, candidaturile pentru anul următor, ca mai apoi să dorească să dea în judecată FOTA pentru faptul că încalcă regulamentul. 

Din fericire, pentru fani, totul s-a încheiat în stil american, adică happy ending, astăzi, ca urmare şi a dorinţei anunţate continuu de Bernie Ecclestone, proprietarul FIA, de nu-şi irosi cei peste treizeci şi cinci de ani şi căăsătoria distrusă investiţi în FIA, din cauza mofturilor unui moş. Probabil văzându-se cu o bucă pe-afară, Nebunia Sa a renunţat la figuri artistice de mare clasă şi a închis pliscul. 

Bravo FOTA! Bravo Bernie!

Niciun comentariu: