SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

miercuri, 15 aprilie 2009

bunul simţ la români

M-am dus azi să caut nişte organe de miel prin Cora să fac şi eu un drob, că tare bun e... Când să ajung la casă, trec pe lângă standul cu lactate, mai exact brânzeturi. Printre acei mulţi oameni de acolo (era nebunie chiar şi la ora 11) văd o femeie, deşi termenul acesta nu i se potriveşte deloc, care stătea cu un pachet de brânză de vaci în mână. Un pachet albastru, nu ştiu ce marcă e, dar asta e prea puţin important. Ce face individa? Se uită puţin la pachet, îl desface şi îşi îndeasă un deget scârbos de-al ei în brânză, bagă în gură, molfăie puţin, strâmbă din nas, închide pachetul şi îl pune înapoi pe raft. E, m-am gândit eu, cu aşa oameni atenţi la ce cumpără, avem viitor prosper.
Aşa că atenţie tuturor amatorilor şi amatoarelor de brânză de vaci, şi nu numai: verificaţi ceea ce cumpăraţi ca să nu vi se întoarcă stomacul pe dos şi să nu vă crească tensiunea când ajungeţi acasă.
Eu voi trimite un e-mail celor de la Cora, deşi durerea lor din fund e mult prea mare pentru a face ceva, aşa cum îi doare în fund şi de peştii morţi din acvarii!

Niciun comentariu: