SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

joi, 23 aprilie 2009

a patra cursă

Iată că mâine începe a patra cursă, de fapt antrenamentele libere dinaintea celei de a patra curse, a sezonului 2009. Certuri, predicţii, manevre (gen ăla pleacă acolo, ăla va conduce la ăia), toate fac deliciul marelui circ. Deşi unele depăşesc limitele bunului simţ (vezi certurile dintre suporteri, în special). 

Mulţi îl cataloghează (pe bună dreptate, după umila mea părere) pe Vettel "urmaşul" lui Schumacher... Urmaş, ne-urmaş, băiatul e bun, chiar foarte bun, şi din câte a demonstrat anul trecut şi anul acesta, are un viitor măreţ în acest sport. Şi unde mai pui că are doar 21 de ani... Sunt foarte curios de cum se va descurca Alonso, având în vedere că sunt mari aşteptări (ca întotdeauna) în echipa condusă de Flavio Briatore. Păcat că fiul marelui Nelson Piquet nu prea îi calcă pe urme tatălui său. Ar fi dat bine pentru sportul în sine. Deşi un fan al maşinilor BMW nu prea mă aştept la mari rezultate din partea lui Kubica (Heidfeld are deja câteva puncte strânse, dacă nu mă înşel, deci încă ţine pasul). Este un pilot foarte bun, dar am impresia (deşi spre din tot sufletul să mă înşel) că a devenit puţin cam agitat, nervos sau grăbit. Părea mai cerebral acum câţiva ani... Un alt pilot foarte bun, care a demonstrat că are calităţi în fiecare an este Timo Glock (Toyota), care este situat în faţa coechipierului său mult mai experimentat, Iarno Trulli. Un  pilot bun, care se descurcă foarte bine şi pe uscat şi pe ploaie. Pare destul de calculat, nehazardându-se aiurea, aşa cum face un alt pilot (pe care din păcate nu prea îl înghit :D) Lewis Hamilton. Mi se pare mult prea încrezut, iar asta am simţit-o de la început. Era la primul lui sezon în formula 1, mergea pe o maşină care imita foarte mult maşina foarte bine pusă la punct a lui Alonso, dar fiind boboc, dorea să demonstreze multe şi atunci nebunia ia locul judecăţii. Din punctul meu de vedere, este un pilot foarte nervos şi agresiv, dar din păcate, în sensul rău. Poate că ar trebui să mai înveţe să şi piardă cu fruntea sus. Asta este una din trăsăturile unui DOMN. (Dacă îl interesează să fie). Surpriza Buemi a făcut surprize şi a strâns ceva puncte şi el, cursa trecută clasându-se pe locul 8, dacă nu mă înşel din nou. Se pare că nu prea se ruşinează de palmaresurile adversarilor săi şi îşi joacă şansele de fiecare dată, cinstit şi corect. Sper să rămână aşa.

Cei din fruntea clasamentului nu mai au nevoie de prezentări, sunt deja veterani... Poate, cine ştie, anul acesta Barrichello îşi va vedea visul cu ochii... că prea ne "ameninţă" de atâţia ani că ia campionatul... 

Oricine ar câştiga la acest sfârşit de săptămână sper să o facă într-o manieră cinstită, fără apeluri şi apelări şi alte amnevre care au umbrit acest sport pentru o perioadă, zic eu, destul de mare de timp. Fiecare îşi va dori ca preferaţii lui/ei să câştige... Să câştige cel mai bun în acel moment!

Devine iarăşi un sport palpitant.

Niciun comentariu: