SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

luni, 22 februarie 2010

vreau dreptul meu!

I-oti că Băsexu a dat iar cu mucii în fasole: în mintea lui ""la 99% dintre le plac" cântecele, nunţile, soliştii şi manelele romilor"... 

Păi bine, măi nea preşedinte caisat ce eşti, ăsta e limbaj de preşedinte? "la 99% le plac"... Măi, la şcoala de marinari nu aţi fost învăţaţi să vorbiţi româneşte?

Apoi, dacă tot le plac la 99% de ţigani, de ce aţi mai inerzis măi nunţile alea frumoase dintre blocuri, cu corturile alea colorate minunat de ţipător şi cu muzica aia excepţional de proastă dată la maxim "să haudă tot bucureştiul ce bine cântăm noi"!?

Şi pe urmă, ai venit tu la mine să mă întrebi dacă îmi plac mie nunţile şi ăia de le zici tu solişti, adică urlătorii din toţi rărunchii, precum şi MANELELE ţiganilor? Am stat noi la un pahar de taină şi m-am destăinuit marelui cârmaci despre asemenea înclinaţiuni ale mele? Dă-mi voie să mă îndoi, şi la propriu şi la figurat!

Măi nea manelistu', ce ai tu de fapt în căpşor cu declaraţia asta? Ce lege vrei tu să dai sau să abrogi cu gargara asta ieftină? Câţi galbini au primit şi dosit pe la şiorap ca să faci asemenea afirmaţii???

E, uite că eu nu sunt printre cei 99%, deci, ca atare, rezultă că sunt în minoritate. No, atunci am să îmi cer drepturiliiiiiii... Mai ales dacă nu îţi ceri scuze faţâ di poporul rumân... Am dreptul la multe, având în vedere că sunt minoritar, aşa că ai grijă, am învăţat de alţi "minoritari" cum se face treaba!!!

Vreau dreptul meu de a nu vorbi nimeni, nici măcar tu, în numele meu. Nici referitor la plăcerile, nici la neplăcerile mele. Asta aşa, ca primă cerinţă!

http://www.mediafax.ro/social/basescu-la-99-dintre-romani-le-plac-cantecele-nuntile-solistii-si-manelele-romilor-5591032#comments

Niciun comentariu: