SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

vineri, 12 martie 2010

mâine începe balul

În sfârşit. Mult aşteptatul moment se apropie cu paşi repezi. Mai sunt doar câeva ore până la deschiderea oficială a noului sezon de Formula 1. 
S-au fectuat o sumedenie de schimbări, de la numărul de echipe şi punctaje până la cine decide şi cine participă în cazul unor anchete. 
De asemenea, reapariţia lui Michael Schumacher la bordul unui monopost nu poate decât să ducă la o ridicare a nivelului de adrenalină. Deşi, în opinia mea, este o greşeală imensă, eu nemai considerându-l pe Schumi capabil să ţină piept nivelului actual. Însă nu toţi sunt la fel de buni precum Vettel, aşa că şansele septuplului campion sunt destul de bune.
Voi trece în revistă unele schimbări care îmi vin acum în cap:
- Punctarea începe de la 25 de puncte pentru locul 1. Se acordă puncte până la locul 10 inclusiv.
- Nu se mai fac alimentări cu carburant în timpul cursei.
- Sunt mai multe echipe; trebuiau să fie 13, dar US F1 a abandonat, existând şi posibilitatea unei amendări a acesteia de către FIA din această cauză.
- Echipele care termină pe primele zece locuri în Calificări trebuie să înceapă cursa cu acelaşi tip de pneuri. Este un lucru bun şi nu. Au posibilitatea de a efectua doar o singură oprire (regula folosirii a două tipuri de gume rămânând valabilă), însă uzura din timpul calificărilor îşi va spune cuvântul, mai ales că maşina este ticsită de carburant.
-Sa mărit numărul de curse ajungându-se la 19, cel mai mare număr de curse din istoria Formula 1, identic cu cel din 2005, parcă, sau 1995.

Sunt multe alte locuri din lume care se pregătesc să găzduiască o cursă de Formula 1, însă probabil că multe vor fi doar speranţe deşarte. 
Au fost nenumărate mişcări de piloţi echipele fiind acum de nerecunoscut. Multe şi-au schimbat şi numele, astfel încât este posibil să nu le mai recunoşti pe grilă. 
Bridgestone este la ultimul an, se pare, în Formula 1. cine va furniza cauciucele la anul?

Având în vedere toate de mai sus, precum şi cele de care nu am apucat să menţionez din cauză de lapsus, consider acest campionat unul care va merita să fie urmărit cu sufletul la gură. Numai de n-ar mai comenta idioţii ăia doi... 

Niciun comentariu: