SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

joi, 28 mai 2009

frecţie fără alcool

Având în vedere că tot am făcut azi o frecţie, fără alcool, am zis să scriu despre "Lumea perfectă".

Dar apoi m-am gândit la ce auzi azi în stânga şi-n drâmba, c-o fi, c-o păţit, că ăia fac aia, că ăia fac ailaltă... Toţi vor o lume perfectă, fiecare înţelegând-o pe legea proprie, fiecare dorind ca lumea perfectă să fie aşa cum vrea fiecare. Şi nu ştiu cum îmi veni în cap o chestie pe care am auzit-o cu ceva vreme în urmă: vârsta de pensionare. Bărbatul se pensionează undeva cu vreo 4 ani după femeie, DEŞI speranţa de viaţă e cu vreo 8-9 ani mai mare la femei... Apoi m-am gândit la ce zicea un vecin de-al meu despre America şi evrei şi Dumnezeu şi Dracu'. Că Ăla Mare va trimite un val care va SCUFUNDA America. Din cauza evreilor. Eu i-am zis că poa' s-o facă şi mâine, eventual să se alieze cu Ăla Mic. Doar că trebuie să trântească câte un zid la graniţele cu Canada şi Mexicul. Asta ca să nu se înece oameni nevinovaţi. Şi să mă anunţe şi pe mine când vine Valul să mă duc să fac nişte poze... Pentru posterioritate...

Uneori oamenii ajung la o limită şi nu îi mai suportă pe cei din jur. Nici eu nu sunt fan America şi evrei, ba chiar aş putea spune că nu îmi plac deloc, dar asta nu înseamnă să mă apuc să inventez poveşti nemuritoare pentru 1001 de nopţi cu Valuri şi Scufundări Miraculoase. 

Eu cred într-o singură poveste: aia cu Moş Ene. Cred că de aia am făcut azi o frecţie pentru că s-ar putea să mă fii rugat prea mult lui. Iar Moş Ene îţi dă lene. Maaaaareeee...

Da', acu' că tot veni vorba, mă întreb cum o fi o zi de după amiază de sfârşit de mai în Iad? Dar în Rai? Dar dacă nu ajungi nici într-unul, nici în altul? Dacă nimereşti la mijloc? Adică să fii a Dracului de Sfânt, încât să nu te vrea nici raiul, nici iadul... 

Şi dacă mor înainte de pensie, nu că aş primi aşa ceva, vine poştaşul şi mi-o aduce? Unde? Unii ar spune că nu ai ce să faci cu banii în Rai. Atunci cu siguranţă mi-ar trebui în Iad, să-i mituiesc pe draci, să mă fiarbă mai puţin şi la foc mai mic, poate... Cred că mai bine îl mituiesc pe Ăla Mic, îi dau şi lui o bere să vorbească el cu slujbaşii lui să aibă grijă, în sensul bun, de mine... De Rai nu mi-e frică, am auzit de la unii (o religie de prin Asia) că acolo te aşteaptă numai plăceri, şi trupeşti (???) şi spirituale...Aşa că acolo nu am ce să fac cu banii...

Acu, sigur or să fie destui supăraţi că m-am legat de lucruri atât de serioase... Tare aş fi curios să ştiu câtă ştiinţă au cei care se vor simţi lezaţi în amorul artei lor... Fiecare are dreptul la propriile păreri, fiecare îşi prezintă mai mult sau mai puţin propriile păreri. Ai pretenţia să ţi le respect, repectă-le şi tu pe ale mele... Eşti în stare să admiţi că părerea mea nu e la fel cu a ta şi să mergi mai departe, să nu te blochezi în prăguleţul ăsta? Eşti în stare să respecţi şi părerile altora, chiar dacă nu concordă cu ale tale???

Chiar văzusem o chetie hazlie la cineva, pe un forum:

Q: What is christianity? 
A: It is the belief that a two-thousand-year-old jewish zombie can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him that you accept him as your master, so he can remove an evil force from your soul that is present in humanity because a rib-woman was convinced by a talking snake to eat an apple off a magical tree in a wonderland.

Dacă cineva vine să te forţeze să crezi într-o religie, atunci sigur e ceva putred la mijloc. Dacă o religie e atât de bună, măreaţă, minunată, iubitoare, etc., atunci nu văd de ce oamenii nu ar sări cu mic cu mare să o îmbrăţişeze?! Fiecare are dreptul de a crede în ce vrea. Şi fiecare are dreptul de a fi liber să spună că crede sau nu în ceva, cineva, etc.

Niciun comentariu: