SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

marți, 19 mai 2009

tricicletele revin

După ce am urmărit videoclipul următor, m-am gândit că este o bună afacere să organizezi asemenea gen de distracţie. Aşa că: într-un viitor apropiat, sper eu, voi închiria triciclete (la început doar ca cele din imagini), precum şi echipamentul de protecţie necesar, tuturor celor care vor dori. Unde se va organiza? E, aici încănu am ajuns cu calculul. Dar poate aveţi idei. Că şi eu am câteva, pe care momentan le ţin la cutiuţă, iar când va veni momentul vă voi anunţa. Totuşi, cred, că un off-road cu triciclete, în care, bineînţeles, să poţi face drifturi, ar fi una dintre cele mai bestiale distracţii!!!

Hhhmmmmm.....

Niciun comentariu: