SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

vineri, 8 mai 2009

uite-o, nu-i

Dacă Ceauşescu s-a dus şi nu mai avem pe seama cui să facem bancuri, uite că dragii noştri conducători s-au gândit să nu ne lase fără distracţie. Şi aşa au început jocurile: eu dau o lege azi, mâine o scoate altul, apoi dăm altă lege, apoi o scoate altul şi tot aşa, să nu se prindă 'plebea' că noi de fapt facem frecţie cu bani publici la picioarele de lemn ale tării.

Un articol apărut recent în Wall Stret, ne anunţă că, legea impozitului forfetar, ar putea fi, nici mai mult, nici mai puţin, 'anulată' la toamnă ... hahahahahahaha ...

Deci am omorât câteva zeci de mii de firme 'negre' (microîntreprinderi şi alte firme mărunte) şi putem să anulăm legea de la toamnă ... Piaţa e goală, noi cei mari avem suficient loc de manevră ... 

E ca în vechea expresie: "Eu te-am făcut, eu te omor!!!" Eu am făcut legea, eu sau alţii o desfiinţează ... Sau mai bine spus: "O mână spală pe alta!!!" Eu am început, acu nu tre' să cad aiurea, aşa că ocupă-te tu de anulare ;)

Printre rândurile din articol mai este inserată, aşa ca din întâmplare (că oricum nu are legătură cu articolul) şi faptul că 'Camera de Comerţ Americană în România (AmCham)' (poate era corect dacă se zicea 'din' România), 'a solicitat modificarea codului fiscal prin introducerea in legislatie a unui an fiscal, altul decat cel calendaristic, si posibilitatea agentilor economici de a beneficia de rambursarea taxelor si impozitelor in termen legal.' Deci uşor, uşor, vin americanii să ne spună ce să facem, cum să facem, ce să mâncăm, cum să mâncăm, la ce să ne uităm, ce să citim, în cine sau ce să credem (pentru cei ce cred în ceva), cum să ne-o tragem şi aşa mai departe. Adevărul e că anul fiscal care coincide cu anul calendaristic este o chestiune deosebit de importantă şi aduce prejudicii enorme ...

Români, treziţi-vă, mai lăsaţi televizoarele şi ziarele şi revistele de scandal şi uitaţi-vă la ce vi se întâmplă! ... Nu este o telenovelă la care să plângi ca să îţi cureţi ochii de impurităţi! ... E realitate! ... Dacă de voi nu vă interesează, gândiţi-vă la copiii voştri. Ei v-au dat cu împrumut ţara asta şi o vor vrea înapoi cât de curând, curată şi fără scursuri ... 

Niciun comentariu: