SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

miercuri, 6 mai 2009

românia, ţară dragă...

heheheheheeee... iată că aruncai un ochi treaz pe ceea ce apare pe acest site. Care cică e făcut după surse CIA. (Dacă ar fi să ne încredem în ei, toţi am fi buni de agăţat) Un singur lucru mi s-a părut foarte important pentru ţara noastră: "Current account balance: -$28.03 billion (2008 est.)" Deci suntem în mare gaură ... doar 28 de miliarde de dolari şi ceva ... Adică 28.000.000.000 de dolari ... Deci asta vine cam 1.272 de dolari pe cap de 'vită' furajată în 20 de ani ... Apăi nu-i mult ... e doar 63, (63) dolari de căciulă de tembel pe an ... 

Off, am crezut că e mai mult ... m-am liniştit ... pot să pierd şi eu vreo 65 de dolari pe an ... cred că dacă jucam la loto din 7000000000 tot acolo ajungeam. 

Doar că mă gândesc, vezi, aici e marea prostie, la cei care au suferit şi şi-au dat viaţa înainte de 'Revoluţia' lu' peşte ... aia organizată de CIA (ups, aceiaşi cu cei care au 'oferit' informaţiile din site-ul ăla) ...

Ce dracu i-o fi apucat să fie ei contra??? Să moară de-aiurea pentru nişte 'idealuri' ... pentru nişte 'principii' ... pentru alţii ... Nu era mai bine să îl fi avut pe Nicu Ceauşescu acum la conducere, sau pe Valentin, să avem o balanţă excedentară, să ne pişăm la propriu pe ea de criză, cam cum fac chinezii ... ??? 

Adevărul e că nu am fi avut maidanezi la fel de mulţi, jmecheri cu duiumul, cocalari şi manelişti câte 500/cmp, piţipoance cât picăturile de ploaie torenţială (sau câtă frunză, câtă iarbă???) ...

Nu am fi avut atâtea Q7 şi BMW 6 câte se văd azi pe străzile noastre, nu am fi avut 4 baze militare ale NATO (sau mai bine zis: NA-ŢI-O), nu am fi făcut parte din (m)U(i)E (de parcă nu am fi pe acest pământ dinaintea tuturor veneticilor care ne învaţă astăzi cum să trăim) ...

Nu am fi avut salamuri cu carne şi E-uri ci doar cu soia (pe care, la câţiva ani de la marea 'Revoluţie' se bătea lumea), nu am fi avut alimente pline de E-uri şi de alte minunăţii care fac 'numai bine' sănătăţii ...

Nu am fi avut fro' 700 şi ceva de universităţi în care toţi şi toate analfabetele se duc să înveţe conjugarea verbului 'a fi', iar apoi se uită de sus la tine că au o bucată de hârtie care nu valorează mai mult, dpdv intelectual, decât hârtia lor de la budă ...

Nu am fi avut un imn turistic în care câteva paţachine şi câţiva smiorcăiţi miorlăie şi fac vocalize ... şi probabil că ar fi fost cântat în limba poporului nostru, adică româna!!!

Tinerii ar fi ştiut ce înseamnă cuvântul 'respect', şi nu doar din jargonul american, ar fi ştiut să asculte mai mult şi să gândească mai mult, ar fi ştiut că revistele şi cărţile sunt bune şi la altceva afară de fabricarea cornetelor ...

Lista ar putea continua mult şi bine. Nu sunt fan comunism, dar sunt un om care stă cu ochii deschişi şi analizează ce e bine şi ce nu; omul, în general, e veşnic nemulţumit, aşa că oricum ar fi, tot rău e. Chiar dacă înainte era mai bine, tot rău a fost. Etichetăm oameni care au făcut ceva pentru ţară şi îi aruncăm în fundăturile istoriei de dragul de a aparţine unor grupuri. Chiar dacă acele grupuri nu aduc educaţie, ştiinţă, schimbări în bine, etc. Chiar dacă acele grupuri se gândesc doar la cum să îţi pună laţul de gât şi căluşul în gură. Chiar dacă acele grupuri sunt interesate doar de propria bunăstare, iar pământul poate să moară odată cu cei din jur. Chiar dacă au nevoie de noi ceilalţi şi de pământul acesta. Chiar dacă aşa dovedesc, celor care mai gândesc, că de fapt nu gândesc.

România este o ţară frumoasă, dar vorba bancului: păcat că e locuită! Am devenit nişte marionete care nu crâcnesc la ceea ce fac ăia de sunt la putere. Ăia pe care poporul îi alege pentru a face legi pentru popor. Ăia în care masele îşi pun speranţele şi încrederea şi care îşi văd liniştiţi de măgăriile lor.

"Cum nu vii tu, Ţepeş doamne, ca punând mâna pe ei,
Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!"

Niciun comentariu: