SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

marți, 6 octombrie 2009

da, sunt prost...

DA, sunt prost. De ce? Pentru că am dat crezare unor materiale publicate de persoane care nu citiseră nimic despre subiect înainte, care au luat de bune afirmaţiile altor persoane care nu au citit nimic şi care la rândul lor publicaseră tot părerea proastă a altora despre subiect. Despre ce subiect e vorba? Despre vestitul Codex Alimentarius. 

Se poate citi pe acest blog fiecare articol pe care l-am scris referitor la acest subiect şi în care îmi dădeam părerea fără să fi citit nimic despre subiectul în cauză. Am vrut să scriu mai demult această însemnare dar m-am luat cu altele şi am uitat... 

Niciun comentariu: