SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

vineri, 9 octombrie 2009

exemplu de omenie

Tocmai ce m-am întors din piaţă şi m-am aşezat puţin la calculator să văd ce s-a mai întâmplat, când aud o alarmă de maşină pe stradă, şi instinctual m-am uitat să nu fie maşina mea. Nu era a mea, ci a unei alte persoane. Maşină care a fost lovită în aripa spate stânga de un matiz argintiu cu numărul de înmatriculare B 08 YLA. Matizul lovit are numărul B 22 UYX, din câte am putut să văd eu, şi culoarea mov (sau B 22 UVX). Nesimţita care conducea matizul argintiu, nici măcar nu s-a oprit să se uite, a băgat repede într-antâia şi, forţând altă maşină care venea din sens opus, a fugit de la locul accidentului. Dacă îl sau o cunoaşte cineva pe posesorul/posesoarea matizului mov, faceţi-i uin bine şi spuneţi-i ce s-a întâmplat. 

Niciun comentariu: