SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

vineri, 16 octombrie 2009

românul e boem

Nu prea mă bag eu în politică, însă nu pot să nu remarc faptul că românul, oricât de greu i-o fi, tot boem rămâne. Este o calitate pe care puţine popoare o au. Şi de aceea ne iubesc şi americanii şi europenii. Cel puţin aşa cred eu. 

Cei mai mulţi români probabil că ştiu că sunt minţiţi din patru în patru ani de cei care îşi doresc să pui ştampila pe faţa lor în marea zi (pentru ei). Dar cu siguranţă le plac minciunile frumoase. Dacă tot e să fie păcăliţi din nou, măcar să fie ceva nou. Cred că ar trebui să se inventeze meseria de designer de sloganuri şi platforme politice. Ar fi o meserie destul de bănoasă, chiar dacă roadele se văd odată la patru ani când se duce catindatul la dulapul cu minciuni electorale şi scoate dosarul pregătit cu minuţiozitate de specialiştii săi. Aşa am mai avea ceva culoare în oferta electorală. Cum cei din imobiliare îşi chinuiesc creieraşele lor să scornească tot felul de atracţii pentru românul labil din punct de vedere stabilistic, tot aşa ar trebui şi catindaţii să îşi diversifice planurile de luptă cu ... şi de diminuare a ... şi de ... şi de ... Vă asigur că în cazul ăsta aş devora emisiunile electorale. Şi ca mine ar face mulţi alţii care acum fug de acestea ca şoarecu de apă. 

Mi-aş dori să aud şi eu un catindat la preşedenţie care spune că cei care au votat cu el vor primi, din banii lui, bineînţeles, câte o maşină nouă şi un loc de parcare. Sau un post stabil de portar sau portăriţă la Cotroceni, măcar, plătit cu salariul mediu brut pe economie, în lei. Sau că alt catindat va oferi celor care votează cu el câte un loc de veci gratis, în centrul Bucureştiului. Şi îmbrăcat în marmură. (bineînţeles, tot din banii lui) Sau că cel care va fi ales va oferi tuturor celor care au votat cu el câte o brichetă pe care să scrie: "V-am păcălit şi anul ăsta!!!" Eu dacă aş candida la preşedenţie aş da tuturor care mă vor alege tot ce îşi doresc. De aia nici nu candidez... Îi las pe ceilalţi păcălici să îşi facă spectacolul de ochii lumii la care sunt atât de profesionişti. Cred că măcar şi pentru asta îşi merită locurile, nu? Aşa că să mergem la vot. Să ne putem vedea unul cu celălalt şi să mergem în prima crâşmă să ne facem curaj să votăm pentru ţară... Şi cu siguranţă or să vină să ne aducă buletinele de vot la masă, că doar suntem persoane importante...

Niciun comentariu: