SONDAJ

Aş începe prin a vă ruga să participaţi la sondajul următor, gândindu-vă serios şi fiind sinceri! Luaţi în calcul faptul că este vorba despre o maşină electrică, adică una care nu foloseşte niciun fel de combustibil solid, lichid sau gazos.
Vă mulţumesc!

cât de mult aţi fi dispus/ă să plătiţi pentru o maşină care nu consumă nimic?

vineri, 30 octombrie 2009

goana după popularitate?

Mai intru şi eu ca tot omu' să mai văd câţi mi-au călcat pragul şi căutând printre ultimii musafiri dau de foarte mulţi care veniseră de pe una din paginile senatorului Iulian Urban. Intru în pagina respectivă, cu gândul că stimabilul a prins drag de mine şi i-a fost ruşine să îşi declare sentimentele. Mare mi-a fost surpriza să văd că de fapt pagina respectivă găzduia un articol-rezumat al unui articol de pe realitatea.net. (http://www.realitatea.net/streinu-cercel--elevele-vor-fi-vaccinate-impotriva-hpv-fara-aviz-din-partea-parintilor--cum-comentati_650087.html) Un rezumat al rezumatului. Apoi apar o grămădenie de comentarii. Aici trebuie dat Cezarului ce e a Cezarului: musiu Urban chiar a pierdut ceva timp modificând ordinea comentariilor, dar ceea ce este mai deranjant, cel puţin pentru mine, numele comentatorilor. Astfel că unul dintre comentariile puse de mine acolo apar ca aparţinând unui Voicu. (dovada o puteţi găsi la http://www.realitatea.net/streinu-cercel--elevele-vor-fi-vaccinate-impotriva-hpv-fara-aviz-din-partea-parintilor--cum-comentati_650087.html, comentariul numărul 104.1) Eu îi mulţumesc domnului senator pentru faptul că s-a îngrijit ca linkul către blogul meu să apară acolo şi că, astfel, îmi face publicitate. Este un semn că totuşi nu scriu degeaba aici, că mai sunt oameni care citesc şi cărora, ca să mă laud puţin acum, le place ce debitez. Ceea ce nu am înţeles eu este motivul pentru care dumnealui a schimbat ordinea comentariilor şi de ce a schimbat numele? Probabil ca să nu bată prea tare la ochi? 

Vă cer şi pe această cale, având în vedere că v-am trimis deja un e-mail, să binevoiţi a schimba numele Voicu, din comentariul unde apare linkul către acest blog, cu numele Răzvrătit; sau, dacă nu doriţi să faceţi acest lucru, puteţi să eliminaţi acel mesaj. textul îmi aparţine şi consider că este dreptul meu să apară cu numele sau porecla pe care am pus-o pe acel site. 

Cred că am să adopt şi eu metoda asta cu comentariile furate de pe diferite site-uri; probabil că aşa creşte credibilitatea blogului, sau impresia celor care intră că sunt un tip foarte inteligent şi spun lucruri inteligente care duc la dezbateri furtunoase...

Niciun comentariu: